dc.description.abstract |
Розглянуто питання вибору стратегії розвитку підприємства з урахуванням галузевої структури його виробництва та галузевої приналежності споживачів його продукції, діагностики відповідності ключової компетенції підрозділів підприємства потребам ринку. Обґрунтовано доцільність перетворення бізнес-структури підприємств шляхом створення умов внутрішнього підприємництва з підвищенням статусу самостійності підрозділів за критерієм приросту кінцевого прибутку, частина якого підлягає розподілу між окремими підрозділами пропорційно їх внеску в отриманий результат. Сформульовано вимоги до обґрунтування рівня самостійності структурних одиниць підприємств з урахуванням їх частки у здійсненні ринкових транзакцій, тобто операцій, пов’язаних з просуванням і передачею споживачеві своєї продукції. Запропоновано механізм прийняття рішення стосовно перетворення організаційної структури підприємства з точки зору її децентралізації, доцільності виділення зі складу підприємства відокремлених підрозділів, або, навпаки, злиття і поглинання раніше самостійних суб’єктів на основі врахування розподілу транзакцій між підприємством в цілому та його підрозділом чи окремим суб’єктом як партнером підприємства. |
uk_UA |