Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз

Show simple item record

dc.contributor.author Гришак, С. М.
dc.date.accessioned 2018-10-03T09:39:44Z
dc.date.available 2018-10-03T09:39:44Z
dc.date.issued 2018-10-31
dc.identifier УДК 378.091.21:305-042.2(47+57)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2947
dc.description Гришак С.М. Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. докт. пед. наук за спеціальністю 13.00.01. – загальна педагогіка та історія педагогіки / С.М. Гришак ; ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, 2018 – 42 с. uk_UA
dc.description.abstract У дисертації подано результати цілісного наукового аналізу теорії і практики розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено теоретичні основи інтеграції гендерних досліджень як наукового напряму та навчальної дисципліни до вищої школи пострадянських країн: простежено генезу проблеми статевої диференціації в історико-педагогічному та соціокультурному контекстах; з’ясовано теоретичні передумови появи гендерних досліджень, що становлять ідеї західних теоретиків ліберального, радикального напрямів фемінізму та прибічників соціально-конструктивістського підходу; здійснено аналіз міжнародних правових стандартів рівності жінок і чоловіків; виявлено бар’єри формування нової гендерної парадигми знань у пострадянських країнах, зумовлені відмінним від західних країн контекстом інституціоналізації гендерних досліджень на онтологічному, політичному, гносеологічному, когнітивному рівнях. Досліджено процес організації гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн. Визначено тенденції розвитку гендерної освіти у вищій школі та здійснено їх порівняльний аналіз згідно з розробленою критеріальною базою. Виявлено позитивний досвід гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн та виокремлено напрями його імплементації до освітнього процесу вищих навчальних закладів України. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject гендер
dc.subject гендерна освіта
dc.title Теорія і практика розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн: порівняльний аналіз uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account