dc.contributor.author |
Шама, І. П. |
|
dc.date.accessioned |
2018-10-03T07:05:33Z |
|
dc.date.available |
2018-10-03T07:05:33Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-01 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2942 |
|
dc.description |
Шама І. П. Формування індивідуального стилю професійної діяль-ності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій : автореф. на здобуття наук. ступ. кан. пед . наук 13.00.04. – теорія і методика професійної освіти. 01 – Освіта / Педагогіка / І.П. Шама. – Старобільськ, 2018 – 22 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування індиві-дуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі викорис-тання кейс-технологій. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної літератури з’ясовано ступінь дослідженості проблеми. Визначено сутність та структуру індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів, критерії та показники його сформованості. Схарактеризовано особливості використання кейс-технологій, сутнісні ознаки та види педагогічних кейсів у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано, змістовно розроблено та експериментально перевірено педагогічні умови формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.title |
Формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів у процесі використання кейс-технологій |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |