Abstract:
У статті розглядаються особливості становлення процесу статевої та статеворольової ідентичності у дівчат підліткового віку, що мають інтелектуальні порушення. За допомогою констатуючого експерименту, в ході якого була проведена структурована бесіда, проективна методика «Малюнок людини своєї та протилежної статті», виявлено рівень знань про диференціальні відмінності чоловіків та жінок, їх функціональні особливості та вплив статевої ідентичності на соціальні очікування та поведінку.
Description:
Мухіна А. Ю. Уявлення про фізіологічну диференціацію і функціональні особливості чоловіків і жінок у дівчат підліткового віку з порушеннями інтелекту / А. Ю. Мухіна // Наука і освіта (Психологія) : Наук.-практич. журнал Південноукраїнського національного університету імені К.Д.Ушинського. - 2017. - № 3/CLVI. - С.41-45.