dc.contributor.author |
Манич, Н. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-21T20:02:38Z |
|
dc.date.available |
2018-09-21T20:02:38Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.37.09.659 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2920 |
|
dc.description |
Манич Н. Є. Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”) / Н. Є. Манич // // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2013. - № 13 (272), Ч. 3. - С. 203-212. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена дослідженню окремих особливостей дистанційного навчання. Зокрема автор вивчає ефективність використання тестових завдань як форми модульного контролю під час дистанційного викладання дисципліни „ Основи реклами та зв’язки з громадськістю” студентам спеціальностей галузі соціальних комунікацій нерекламознавчого профілю ( спеціальності „ Видавнича справа та редагування” і „Журналістика”). Основну увагу зосереджено на змісті знань та навичках, які можна перевірити за допомогою тестової методики. Автор розглядає переваги та недоліки використання тестової методики в дистанційному навчанні, визначає, що однією із серйозних проблем є ідентифікація учасника дистанційного курсу та особистісна неготовність студентів самостійно керувати власними навчальним процесом. Як шлях розв’язання цієї проблеми пропонується проводити контрольне тестування в умовах аудиторної роботи, за безпосереднього контролю викладача. Також вказано на необхідність поєднання тестових завдань із завданнями творчого характеру для всебічної перевірки рівня засвоєння матеріалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
Moodle |
uk_UA |
dc.subject |
форма контролю |
uk_UA |
dc.subject |
тестові завдання |
uk_UA |
dc.title |
Тестові завдання як форма модульного контролю в дистанційному навчанні (на прикладі дисципліни „Основи реклами та зв’язки з громадськістю”) |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |