| dc.contributor.author | Мальцева, О. І. | |
| dc.date.accessioned | 2018-09-21T18:58:01Z | |
| dc.date.available | 2018-09-21T18:58:01Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 061.213:37.03:316.485.26 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2915 | |
| dc.description | Мальцева О. І. Дитячі козацькі організації як інститут соціального виховання дитини в умовах гібридної війни / О. І. Мальцева // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі: витоки, реалії, перспективи реінтеграції : зб. наук. праць / За заг. ред. ред. В. С. Курило, С. В. Савченко, О. Л. Караман. – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 290-297. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових, періодичних видань та Інтернет-ресурсів з педагогіки, соціальної педагогіки й діяльності козацьких організацій в Україні, розглянуто можливості створення дитячих козацьких організацій в кожній українській школі, охоплення всіх дітей шкільного віку системою козацького виховання. З‟ясовано, що дитячі козацькі організації в Україні повинні стати основним інститутом соціального виховання дитини, бо зміст їх діяльності може задовольнити потребу держави у вихованні активних національно свідомих громадян, а форми і методи їх роботи є цікавими для школярів та корисними для їх всебічного розвитку. Козацьколицарське виховання козацька шкільна організація повинна здійснювати в тісній єдності з сім‟єю, разом з профспілковими, творчими, спортивними, оборонними та іншими громадськими організаціями й державними установами. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | громадські організації | uk_UA |
| dc.subject | соціальне виховання | uk_UA |
| dc.subject | школа | uk_UA |
| dc.subject | козацтво | uk_UA |
| dc.subject | гібридна війна | uk_UA |
| dc.title | Дитячі козацькі організації як інститут соціального виховання дитини в умовах гібридної війни | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |