dc.contributor.author |
Шелупахіна, К. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-18T21:02:16Z |
|
dc.date.available |
2018-09-18T21:02:16Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.other |
УДК 130.1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2900 |
|
dc.description |
Шелупахіна К. М. Художні практики мистецтва трансавангарду як антропологічна стратегія формування «нової» ідентичності / К. М. Шелупахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2010. – № 7 (194) квітень. – С. 150 – 155. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті показано, що практики сучасного мистецтва доречно віднести до складу інноваційних антропологічних стратегій існування. Як тип «нової» ідентичності розглянута ідентичність номада, що утворюється/відтворюється в умовах постійного культурного кочів’я людини та відсутності фіксованих поглядів з боку «інших». Проаналізований феномен «номадної свідомості», що відтворюється в інтертекстуальних стратегіях мистецтва трансавангарду. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
художня практика |
uk_UA |
dc.subject |
мистецтво |
uk_UA |
dc.subject |
трансавангард |
uk_UA |
dc.title |
Художні практики мистецтва трансавангарду як антропологічна стратегія формування «нової» ідентичності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |