Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.date.accessioned 2018-09-18T20:26:42Z
dc.date.available 2018-09-18T20:26:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.other УДК 658.8:664.6/7
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2897
dc.description Деркачова В. В. Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами / В. В. Деркачова // Вісник Харківського технічного університету сільського господарства. – Х., 2008. – Вип. 71. – С. 108–116. – (Серія „Економічні науки”). uk_UA
dc.description.abstract У статті досліджуються маркетингові комунікаційні стратегії підприємств як системи заходів, якими користуються підприємства для інформування, переконання чи нагадування про свої товари або послуги. Визначена особливість маркетингової комунікаційної стратегії зернопереробних підприємств, що направлені на сільськогосподарські або посередницькі підприємства з метою найповнішого завантаження сировиною наявних переробних потужностей підприємств. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.title Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account