dc.contributor.author |
Деркачова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-18T20:26:42Z |
|
dc.date.available |
2018-09-18T20:26:42Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.other |
УДК 658.8:664.6/7 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2897 |
|
dc.description |
Деркачова В. В. Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами / В. В. Деркачова // Вісник Харківського технічного університету сільського господарства. – Х., 2008. – Вип. 71. – С. 108–116. – (Серія „Економічні науки”). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджуються маркетингові комунікаційні стратегії підприємств як системи заходів, якими користуються підприємства для інформування, переконання чи нагадування про свої товари або послуги. Визначена особливість маркетингової комунікаційної стратегії зернопереробних підприємств, що направлені на сільськогосподарські або посередницькі підприємства з метою найповнішого завантаження сировиною наявних переробних потужностей підприємств. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
uk_UA |
dc.subject |
підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.title |
Використання маркетингової комунікаційної стратегії переробними підприємствами |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |