dc.contributor.author |
Деркачова, В. В. |
|
dc.contributor.author |
Чеботарьова, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T22:08:52Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T22:08:52Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2891 |
|
dc.description |
Деркачова В. В. Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу / В. В. Деркачова, О. М. Чеботарьова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету: зб. наук. пр. – Луганськ: ЛНАУ, 2012. – Вип. № 34. - С. 87-97. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті обґрунтовано доцільність проведення маркетингового моніторингу та визначено його основні завдання при управлінні маркетинговою діяльністю у зерновому господарстві; розглянуто етапи просування продукції на аграрному ринку зерна; проведено комплексну оцінку сучасного стану ринку зерна Луганської області та визначено найбільших промислових споживачів зерна; встановлено чинники, які перешкоджають ефективному розвитку зернової галузі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
агропромисловий комплекс |
uk_UA |
dc.subject |
зернове господарство |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
ринок зерна |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинговий моніторинг підприємств зернопродуктового підкомплексу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |