dc.contributor.author |
Деркачова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-17T22:02:02Z |
|
dc.date.available |
2018-09-17T22:02:02Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.other |
УДК 339.138.009.12:519.876.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2890 |
|
dc.description |
Деркачова В. В. Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренції / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В. Г. Ткаченко – Луганськ: «Елтон-2», 2011. – С. 350–360. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
В статті визначено необхідність моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції; формалізовано та класифіковано маркетингові стратегії; розглянуто, обґрунтовано та забезпечено ефективність їх реалізації на підприємствах АПК; визначено основні складові елементи алгоритму розробки маркетингової стратегії; розроблено методичні засади моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
uk_UA |
dc.title |
Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренції |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |