Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренції

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.date.accessioned 2018-09-17T22:02:02Z
dc.date.available 2018-09-17T22:02:02Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.other УДК 339.138.009.12:519.876.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2890
dc.description Деркачова В. В. Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренції / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В. Г. Ткаченко – Луганськ: «Елтон-2», 2011. – С. 350–360. uk_UA
dc.description.abstract В статті визначено необхідність моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції; формалізовано та класифіковано маркетингові стратегії; розглянуто, обґрунтовано та забезпечено ефективність їх реалізації на підприємствах АПК; визначено основні складові елементи алгоритму розробки маркетингової стратегії; розроблено методичні засади моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.title Моделювання та алгоритмізація маркетингової стратегії конкуренції uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account