Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Система маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексу

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.date.accessioned 2018-09-14T22:02:56Z
dc.date.available 2018-09-14T22:02:56Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2883
dc.description Деркачова В. В. Система маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексу / В. В. Деркачова // Теорія та практика підприємницької діяльності : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. вчених і фахівців, 15-18 квіт. 2009 р., м. Сімферополь / Таврій. нац. ун-т ім. В. І. Вернадського. – Сімферополь, 2009. – С. 156–157. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject аграрні підприємства uk_UA
dc.title Система маркетингу аграрних підприємств зернопродуктового комплексу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account