Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні

Show simple item record

dc.contributor.author Деркачова, В. В.
dc.date.accessioned 2018-09-14T21:10:57Z
dc.date.available 2018-09-14T21:10:57Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.other УДК 338.439.4:332.12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2879
dc.description Деркачова В. В. Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В.Г. Ткаченко. – 2008. – Т.1 – №. 90/94 – С. 232–240. – (Серія „Економічні науки”). uk_UA
dc.description.abstract У статі розглянуті стратегічні напрямки формування маркетингової товарної стратегії підприємства, досліджено їх подальший розвиток в сучасних умовах; наведена характеристика стратегічних альтернатив підприємства з урахуванням цілей та особливостей їх використання; запропоновано відокремити такий від стратегії, як регіональна та наведено варіанти її побудови; розглянуто різновиди стратегічної орієнтації агропромислових підприємств регіону за умов ринку. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject маркетингові стратегії uk_UA
dc.subject агропромислові підприємства uk_UA
dc.subject стратегії uk_UA
dc.title Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account