dc.contributor.author |
Деркачова, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-14T21:10:57Z |
|
dc.date.available |
2018-09-14T21:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2008 |
|
dc.identifier.other |
УДК 338.439.4:332.12 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2879 |
|
dc.description |
Деркачова В. В. Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні / В. В. Деркачова // Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету / за ред. В.Г. Ткаченко. – 2008. – Т.1 – №. 90/94 – С. 232–240. – (Серія „Економічні науки”). |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статі розглянуті стратегічні напрямки формування маркетингової товарної стратегії підприємства, досліджено їх подальший розвиток в сучасних умовах; наведена характеристика стратегічних альтернатив підприємства з урахуванням цілей та особливостей їх використання; запропоновано відокремити такий від стратегії, як регіональна та наведено варіанти її побудови; розглянуто різновиди стратегічної орієнтації агропромислових підприємств регіону за умов ринку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
агропромислові підприємства |
uk_UA |
dc.subject |
стратегії |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової товарної стратегії на регіональному рівні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |