Abstract:
Дисертацію присвячено теоретичному обґрунтуванню та практичній реалізації
методики розвитку експериментальних умінь і навичок майбутніх учителів за рахунок інтегрованих модулів у навчальному фізичному експерименті. Визначено та обґрунтовано основні положення, на яких ґрунтується підготовка майбутніх учителів фізики на засадах модульного навчання, які мають слугувати теоретичною основою інтеграції фахових фізичних, психолого-педагогічних та методичних знань у галузі шкільного фізичного експерименту, а також у формуванні експериментальних умінь і навичок, які виступають як інтегровані наслідки на кінцевому етапі підготовки майбутніх учителів у педагогічних ВНЗ за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст. Вдосконалено методику практичної підготовки студентів педагогічних ВНЗ через упровадження інтегрованого спецкурсу з організації та проведення всіх видів навчального фізичного експерименту за умов наявності відповідного методичного і матеріально-технічного забезпечення та їх поєднання з ІКТ.
Розроблено систему оцінювання практичного компоненту у професійній підготовці
майбутніх учителів фізики, яка дозволяє виявити розвиток експериментальних умінь і навичок у навчальному експериментуванні з фізики. Педагогічним експериментом доведено ефективність застосування методики розвитку експериментальних умінь і навичок у майбутніх учителів фізики в умовах інтеграції.
Description:
Чорнобай К.Г. Розвиток експериментальних умінь та навичок майбутніх учителів
фізики в умовах інтеграції : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Катерина Григоріївна Чорнобай ; наук. кер. Величко Степан Петрович ; Кіровоградський державний педагогічний
університет імені Володимира Винниченка - Кіровоград, 2011 - 17 с.