Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Спортивный бизнес: инновационный подход к восприятию органичных основ взаимодействия

Show simple item record

dc.contributor.author Саєнко, В. Г.
dc.date.accessioned 2018-09-09T17:13:48Z
dc.date.available 2018-09-09T17:13:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2853
dc.description Саєнко В. Г. Спортивный бизнес: инновационный подход к восприятию органичных основ взаимодействия / В. Г. Саєнко // Економіка. Фінанси. Право. – 2017. – № 1/1. – С. 38 – 45. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена аналізу, систематизації та розробки інноваційного середовища спортивного бізнесу, успішність підтримки якої пов’язана його продуктом. Виробництво і реалізація такого продукту повинні приносити нормативні дивіденди державі, супердоход власникові приватного капіталу і споживачеві. Щоб такого досягати, потрібно в класифікацію цього продукту і методики вилучення платежів включати чинники вироблення в людині фізичних і розумових якостей, які підлягають продажу в формах загального і цільового розвитку людини, спортивної та театралізованої розваги, відпочинку, проведення часу уболівальників і шанувальників, які отримують естетичну насолоду від видовища. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject спортивний бізнес uk_UA
dc.subject інноваційна діяльність uk_UA
dc.subject розвиток uk_UA
dc.title Спортивный бизнес: инновационный подход к восприятию органичных основ взаимодействия uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account