Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-06-26T00:17:24Z
dc.date.available 2018-06-26T00:17:24Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.011.3-051:159.9.018.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2783
dc.description Шехавцова С. О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), Ч. 1. – С. 235-234. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject суб'єктність uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject інтерактивні технології uk_UA
dc.title Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account