dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-26T00:17:24Z |
|
dc.date.available |
2018-06-26T00:17:24Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:159.9.018.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2783 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 3 (300), Ч. 1. – С. 235-234. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснено аналіз дистанційного забезпечення формування суб’єктності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки засобами дистанційних інтерактивних технологій. Досліджено, що дистанційна освіта є загальноорганізованою навчальною діяльністю, де студенти, викладачі та навчальні матеріали з різних джерел об’єднуються за допомогою комунікаційних технологій. Аналіз дистанційних інтерактивних технологій засвідчив, що найважливіше розходження між традиційною освітою в аудиторії і віртуальними середовищами навчання є наявність взаємодії між викладачем і студентами. Доведено, що колаборативне навчання є одним з найкращих підходів до навчання онлайн, яке використовує різні цілі, завдання та схеми заохочення під час навчання студентів в процесі формування в них суб’єктності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вчителі |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
інтерактивні технології |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єктність майбутніх учителів як показник якості дистанційної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |