| dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
| dc.date.accessioned | 2018-06-25T22:17:01Z | |
| dc.date.available | 2018-06-25T22:17:01Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2779 | |
| dc.description | Шехавцова С. О. Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики / С. О. Шехавцова // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 191- 194. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості стимулювання особистості студента до саморозвитку і набуття суб’єктного досвіду до майбутньої професійно-педагогічної діяльності в ході проходження педагогічної практики в університеті. Досліджується система самоконтролю та саморефлексії, яка охоплює всі етапи діяльності студентів в період проходження педагогічної практики, починаючи з цілепокладання, проведення поточного контролю власної діяльності і кінцевого результату педагогічної діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | суб'єктний досвід | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
| dc.title | Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |