dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-25T22:17:01Z |
|
dc.date.available |
2018-06-25T22:17:01Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2779 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики / С. О. Шехавцова // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 191- 194. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкриваються особливості стимулювання особистості студента до саморозвитку і набуття суб’єктного досвіду до майбутньої професійно-педагогічної діяльності в ході проходження педагогічної практики в університеті. Досліджується система самоконтролю та саморефлексії, яка охоплює всі етапи діяльності студентів в період проходження педагогічної практики, починаючи з цілепокладання, проведення поточного контролю власної діяльності і кінцевого результату педагогічної діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктний досвід |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна практика |
uk_UA |
dc.title |
Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |