Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-06-25T22:17:01Z
dc.date.available 2018-06-25T22:17:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 378.011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2779
dc.description Шехавцова С. О. Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики / С. О. Шехавцова // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 191- 194. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості стимулювання особистості студента до саморозвитку і набуття суб’єктного досвіду до майбутньої професійно-педагогічної діяльності в ході проходження педагогічної практики в університеті. Досліджується система самоконтролю та саморефлексії, яка охоплює всі етапи діяльності студентів в період проходження педагогічної практики, починаючи з цілепокладання, проведення поточного контролю власної діяльності і кінцевого результату педагогічної діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject суб'єктний досвід uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.title Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account