| dc.contributor.author | Шехавцова, С. | |
| dc.date.accessioned | 2018-06-25T22:07:39Z | |
| dc.date.available | 2018-06-25T22:07:39Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3 – 051:159.9.018.2 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2778 | |
| dc.description | Шехавцова С. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності / С. Шехавцова //Молодь і ринок. - 2014. - №9 (116). - С. 50-53. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено проблема організації ефективної суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії в процесі формування суб’єктності студента до майбутньої педагогічної діяльності. Розкривається механізм формування суб’єктності студентів в контексті традиційної та дистанційної форм педагогічної взаємодії між педагогом та студентами. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна взаємодія | uk_UA |
| dc.subject | суб'єкт-суб'єктні відносини | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.title | Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |