dc.contributor.author |
Шехавцова, С. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-25T22:07:39Z |
|
dc.date.available |
2018-06-25T22:07:39Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3 – 051:159.9.018.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2778 |
|
dc.description |
Шехавцова С. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності / С. Шехавцова //Молодь і ринок. - 2014. - №9 (116). - С. 50-53. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено проблема організації ефективної суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії в процесі формування суб’єктності студента до майбутньої педагогічної діяльності. Розкривається механізм формування суб’єктності студентів в контексті традиційної та дистанційної форм педагогічної взаємодії між педагогом та студентами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна взаємодія |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єкт-суб'єктні відносини |
uk_UA |
dc.subject |
професійна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |