Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С.
dc.date.accessioned 2018-06-25T22:07:39Z
dc.date.available 2018-06-25T22:07:39Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК 378.011.3 – 051:159.9.018.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2778
dc.description Шехавцова С. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності / С. Шехавцова //Молодь і ринок. - 2014. - №9 (116). - С. 50-53. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено проблема організації ефективної суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії в процесі формування суб’єктності студента до майбутньої педагогічної діяльності. Розкривається механізм формування суб’єктності студентів в контексті традиційної та дистанційної форм педагогічної взаємодії між педагогом та студентами. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject педагогічна взаємодія uk_UA
dc.subject суб'єкт-суб'єктні відносини uk_UA
dc.subject професійна діяльність uk_UA
dc.subject педагогічна діяльність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account