dc.contributor.author |
Літвякова, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-19T22:36:17Z |
|
dc.date.available |
2018-06-19T22:36:17Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 005:[339.138:37] |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2759 |
|
dc.description |
Літвякова Н.В. Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес / Н. В. Літвякова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка – 2017. – №8 (313). – С. 200-208 |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами керівників і менеджерів сучасних навчальних закладів у ідентифікації та визначенні головних процесів системи управління якістю освіти з метою внутрішнього забезпечення її ефективного функціонування. У статті згруповано визначення маркетингу за провідними ідеями: маркетинг як процес управління та маркетинг як соціальний процес. Проведено порівняльний аналіз сутності дефініції „маркетинг” і виділено спільні риси кожної групи проаналізованих визначень маркетингу. Визначено чітку орієнтацію процесу маркетингу як управлінського та соціального процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |