Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес

Show simple item record

dc.contributor.author Літвякова, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-06-19T22:36:17Z
dc.date.available 2018-06-19T22:36:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 005:[339.138:37]
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2759
dc.description Літвякова Н.В. Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес / Н. В. Літвякова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка – 2017. – №8 (313). – С. 200-208 uk_UA
dc.description.abstract Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами керівників і менеджерів сучасних навчальних закладів у ідентифікації та визначенні головних процесів системи управління якістю освіти з метою внутрішнього забезпечення її ефективного функціонування. У статті згруповано визначення маркетингу за провідними ідеями: маркетинг як процес управління та маркетинг як соціальний процес. Проведено порівняльний аналіз сутності дефініції „маркетинг” і виділено спільні риси кожної групи проаналізованих визначень маркетингу. Визначено чітку орієнтацію процесу маркетингу як управлінського та соціального процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Маркетинг у сфері освітніх послуг як управлінський і соціальний процес uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account