Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Маркетингові дослідження як механізм управління в системі освіти: історія та сучасність

Show simple item record

dc.contributor.author Літвякова, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-06-19T22:27:05Z
dc.date.available 2018-06-19T22:27:05Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2758
dc.description Літвякова Н. В. Маркетингові дослідження як механізм управління в системі освіти: історія та сучасність / Н.В. Літвякова // Science and Educationa New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2017. - V (52). - Issue: 113. - С. 42-46. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичному аналізу ролі маркетингових досліджень у процесі управління освітньою організацією в умовах ринку. Значну увагу приділено визначенню поняття маркетингових досліджень організації та порівнянню сутності та змісту маркетингових досліджень з соціально-психологічними і соціологічними дослідженнями у сфері освіти. Провідною ідеєю статті є історичний екскурс у практику становлення системи досліджень освітніх потреб дорослого населення як результату інтенсифікації розвитку суспільства. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject управління освітою uk_UA
dc.subject дослідження uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження як механізм управління в системі освіти: історія та сучасність uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account