Abstract:
Мета: визначити результати зрушень у показниках гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою за розробленою програмою протягом навчального року . Матеріал і методи: у педагогічному експерименті взяли участь 60 студенток вишів, віком 17–20 років . Проводився педагогічний експеримент та педагогічні тестування, результати оброблялися методами математичної статистики . Результати: студентки контрольної групи відвідували лише університетські заняття з фізичного виховання, експериментальна – три рази на тиждень півторагодинні оздоровчі заняття з хатха-йоги . Висновки: у процесі педагогічного експерименту доведена ефективність застосування розробленої програми з хатха-йоги у позааудиторній роботі студенток вишого навчального закладу; зафіксовано середньостатистичні результати характеристик гнучкості і координаційних здібностей студенток університетів та розраховано наприкінці навчального року відсоткове поліпшення цих показників .
Description:
Толчєва Г. В. Поліпшення характеристик гнучкості та координаційних здібностей студенток університетів у процесі занять хатха-йогою протягом навчального року / Г. В. Толчєва // Слобожанський науково-спортивний вісник. – Харків : ХДАФК, 2015. – № 1 (45). – С. 129 – 133.