Abstract:
У статті розкрито значущість проблеми формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов у контексті нещодавно прийнятого Верховною Радою України Закону України „Про освіту”. Визначаючи структуру цінностей у професійно-педагогічній діяльності майбутніх вчителів іноземних мов та аналізуючи особливості формування ціннісних орієнтацій студентів у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ, автор наголошує на тому, що новий Закон України „Про освіту” націлює педагогів країни на формування інтелектуально, духовно, фізично і культурно розвиненої особистості сучасного школяра, а головна мета цього процесу полягає у формуванні не лише загальних та вузько-спеціальних компетентностей, навичок та вмінь учнів, а й системи їх цінностей. У цьому контексті потребує переосмислення роль вчителів у навчально-виховному процесі середньої школи, зокрема вчителів іноземних мов. Зрозуміло, що досягнення поставлених у Законі України „Про освіту” цілей стає можливим у тому числі й завдяки вирішенню проблеми формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов.