Abstract:
Стаття присвячена узагальненню існуючого педагогічного досвіду у процесі формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів (життя, природа, людина, суспільство, світова культура, сім’я, любов, робота, професія, краса, свобода, гуманність, совість, щастя, братство, справедливість, демократія, толерантність, повага) в умовах гібридної війни та визначенню ефективних шляхів формування досліджуваного явища у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ України. Ефективні механізми формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів пов’язані із необхідністю адаптації навчальних програм підготовки педагогічних кадрів, інтеграції робочих програм з метою виховання зазначених цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ України, налагодження співпраці із міжнародними гуманітарними організаціями, удосконалення організації науково-дослідної та самостійної роботи майбутніх педагогів, розробки відповідних планів виховної роботи з майбутніми вчителями з метою формування їх національної ідентичності, патріотизму, свідомості.