Abstract:
Умови мінливого ринкового середовища та підсилення негативного впливу різного роду чинників на діяльність підприємств зумовлюють останнім часом пошук дієвих інструментів управління становищем підприємства на ринку, серед яких найбільшу увагу приділяють розробці системи управління стійкістю підприємств. Наявність значного розшарування поглядів на зміст категорії стійкості підприємства стримує запровадження такого дієвого механізму до управлінської практики. Представлено узагальнені висновки дослідження змісту категорії стійкості підприємства у вигляді певних парадигм, які можна асоціювати з поняттям «передбачення», або з явищами «гуми» і «пластилину». Запровадження даних парадигм конкретизує основний зміст управління стійкістю підприємства в даних умовах взаємодії з середовищем.
Description:
Колосов А. М. Парадигми стійкості в управлінні підприємством / А. М. Колосов // Економіка і менеджмент – 2016 : перспективи інтеграції та інноваційного розвитку : зб. наук. праць міжнар. наук-практ. конф. (14-15 квітня 2016 р.) : у 9 т. Т. 3 : Розвиток систем управління діяльністю підприємств в інтеграційних умовах. – Дн-к: Біла К.О., 2016. – С. 101–103.