| dc.contributor.author | Кравчишина, О. О. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-13T12:49:06Z | |
| dc.date.available | 2018-05-13T12:49:06Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2635 | |
| dc.description | Кравчишина О. О. Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій / О. О. Кравчишина // Український психолого-педагогічний науковий збірник. - 2017. - № 10 (10) березень. - С. 113-117. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У представленій статті порушено проблему формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх вихователів до використання ІКТ у професійній діяльності». Схарактеризовано сутність конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ та представлено сукупність умінь та навичок з використання ІКТ. Розглянуто алгоритм вирішення педагогічних ситуацій, надано приклад ситуацій та варіативних завдань. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | комунікаційні технології | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні ситуації | uk_UA |
| dc.title | Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |