dc.contributor.author |
Кравчишина, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-13T12:49:06Z |
|
dc.date.available |
2018-05-13T12:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2635 |
|
dc.description |
Кравчишина О. О. Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій / О. О. Кравчишина // Український психолого-педагогічний науковий збірник. - 2017. - № 10 (10) березень. - С. 113-117. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У представленій статті порушено проблему формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх вихователів до використання ІКТ у професійній діяльності». Схарактеризовано сутність конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ та представлено сукупність умінь та навичок з використання ІКТ. Розглянуто алгоритм вирішення педагогічних ситуацій, надано приклад ситуацій та варіативних завдань. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
майбутні вихователі |
uk_UA |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
комунікаційні технології |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічні ситуації |
uk_UA |
dc.title |
Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |