| dc.contributor.author | Піцул, К. С. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-13T09:00:54Z | |
| dc.date.available | 2018-05-13T09:00:54Z | |
| dc.date.issued | 2016 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.14.015.62 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2627 | |
| dc.description | Піцул К. С. Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи / К. С. Піцул // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К.Д.Ушинського. - 2016. - №6 (113). - С. 112-118. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Визначено та охарактеризовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективності процесу формування готовності майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи до професійної діяльності. До педагогічних умов віднесено формування особистісного сенсу в майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи та позитивної мотивації до професійно-особистісного саморозвитку; реалізація практико-зорієнтованого підходу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців з готельної і ресторанної справи; використання інноваційних технологій для моделювання професійної діяльності майбутнього фахівця з готельної і ресторанної справи. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | готельна справа | uk_UA |
| dc.subject | ресторанна справа | uk_UA |
| dc.title | Педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності у майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |