dc.contributor.author |
Молчанюк, В. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-12T15:57:20Z |
|
dc.date.available |
2018-05-12T15:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.018.46:004 |
|
dc.identifier.uri |
http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2619 |
|
dc.description |
Молчанюк В. А. Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / В. А. Молчанюк // Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / // Науковий вісник Донбасу. ‒ 2015. ‒ № 4. ‒ Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті проводиться аналіз існуючих теорій проектування навчального процесу, які працюють незалежно від форми та призначення навчання; розглянуті найбільш поширені підходи до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Автор розглядає понятійно-термінологічний апарат методології, процес здійснення діяльності, проектно-технологічний тип організаційної культури та його основні поняття: «проект», «технологія» та «рефлексія». Проаналізовані підходи, які використовуються при організації навчальної діяльності, зокрема, при створенні дистанційних курсів: проектування як алгоритм розв’язання винахідницьких задач; педагогічне проектування; система проектування навчання ADDIE тощо. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційне навчання |
uk_UA |
dc.subject |
дистанційна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
проектування |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |