| dc.contributor.author | Молчанюк, В. А. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-12T15:57:20Z | |
| dc.date.available | 2018-05-12T15:57:20Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.018.46:004 | |
| dc.identifier.uri | http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2619 | |
| dc.description | Молчанюк В. А. Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / В. А. Молчанюк // Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / // Науковий вісник Донбасу. ‒ 2015. ‒ № 4. ‒ Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті проводиться аналіз існуючих теорій проектування навчального процесу, які працюють незалежно від форми та призначення навчання; розглянуті найбільш поширені підходи до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Автор розглядає понятійно-термінологічний апарат методології, процес здійснення діяльності, проектно-технологічний тип організаційної культури та його основні поняття: «проект», «технологія» та «рефлексія». Проаналізовані підходи, які використовуються при організації навчальної діяльності, зокрема, при створенні дистанційних курсів: проектування як алгоритм розв’язання винахідницьких задач; педагогічне проектування; система проектування навчання ADDIE тощо. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
| dc.subject | проектування | uk_UA |
| dc.title | Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |