dc.description.abstract |
Методологічні підходи до проектування та організації дистанційного навчання є актуальною проблемою в педагогічних дослідженнях науковців. Методологія дистанційного навчання базується на принципах педагогічного проектування, яке складається з етапів моделювання, проектування і конструювання. Автором проведено аналіз та узагальнення розглянутих теорій проектування навчального процесу та існуючих підходів до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Це дозволило визначити етапи останньої: 1) підготовчий етап (аналіз, постановка навчальних цілей, планування та організація діяльності викладача та студента); 2) етап проектування (проектування навчального матеріалу, проектування зворотного зв’язку, проектування системи оцінювання знань студентів); 3) завершальний етап (тестування курсу, інтеграція курсу до системи дистанційного навчання, додавання користувачів до курсу). В статті детально охарактеризовано кожний із цих етапів. Визначені автором етапи проектування дистанційного курсу знайшли свою реалізацію при розробці дистанційних навчальних курсів на платформі Moodle. |
uk_UA |