| dc.contributor.author | Докучаєва, В. В. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-12T15:28:08Z | |
| dc.date.available | 2018-05-12T15:28:08Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.013.001.76 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2617 | |
| dc.description | Докучаєва В. В. Проектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогів / В. В. Докучаєва // Сучасна освіта та інтеграційні процеси : зб. наук. праць міжнар. наук.-методич. конф. (22-23 листопада 2017 р., м. Краматорськ, Україна) / Під заг. ред. С. В. Ковалевського. - Краматорськ : ДДМА, 2017. - С. 29-61. | uk_UA |
| dc.description.abstract | На підставі з'ясування сутності й структури проектувальної компетентності автор статті обгрунтовує можливість розгліду останньої як інтегративного показника для вимірювання якості професіної підготовки майбутніх фахівців освіти. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | проектування | uk_UA |
| dc.subject | проектна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
| dc.subject | підготовка вчителя | uk_UA |
| dc.title | Проектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |