dc.contributor.author |
Докучаєва, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-12T15:28:08Z |
|
dc.date.available |
2018-05-12T15:28:08Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.013.001.76 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2617 |
|
dc.description |
Докучаєва В. В. Проектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогів / В. В. Докучаєва // Сучасна освіта та інтеграційні процеси : зб. наук. праць міжнар. наук.-методич. конф. (22-23 листопада 2017 р., м. Краматорськ, Україна) / Під заг. ред. С. В. Ковалевського. - Краматорськ : ДДМА, 2017. - С. 29-61. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
На підставі з'ясування сутності й структури проектувальної компетентності автор статті обгрунтовує можливість розгліду останньої як інтегративного показника для вимірювання якості професіної підготовки майбутніх фахівців освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
проектування |
uk_UA |
dc.subject |
проектна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній педагог |
uk_UA |
dc.subject |
підготовка вчителя |
uk_UA |
dc.title |
Проектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |