Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання.

Show simple item record

dc.contributor.author Мухіна, А. Ю.
dc.date.accessioned 2018-05-12T12:18:04Z
dc.date.available 2018-05-12T12:18:04Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 373.064.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2614
dc.description Мухіна А. Ю.Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання / А. Ю. Мухіна // Наукова спадщина Г.Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої світи : зб.матер. Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. - Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. - С. 135-138. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблеми виникнення та прояву дидактогеній у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР, які навчаються в різних типх навчальних закладів, а саме: в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах. Здійснено аналіз загальної та спеціальної психолого-педагогічної наукової літератури з метою з’ясування стану вивчення проблеми дидактогеній, узагальнення та систематизації теоретичних положень. Було проаналізовано стан проблеми дидактогеній в наш час та обрано методологічний інструментарій для діагностики шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку та особливостей стилю спілкування педагогів з учнями, що мають інтелектуальні недоліки (ЗПР) і з тими, що розвиваються нормально. Зазначено, що особливості шкільної ситуації навчання, як двостороннього процесу взаємодії педагога з учнем, у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР та типовим розвитком у навчальних закладах різних типів(в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах) є різним. Виявлені та обгрунтовані найбільш комфортні моделі навчання та стилі спілкування вчителів з дітьми різних типів навчальних закладів. Визначені основні напрямки подолання проблеми дидактогенії в різних типах навчальних закладів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject дидактогенії uk_UA
dc.subject інклюзія uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject психічний розвиток uk_UA
dc.subject спілкування uk_UA
dc.title Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account