Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.contributor.author Вєрємєєва, М. В.
dc.date.accessioned 2018-05-10T21:27:48Z
dc.date.available 2018-05-10T21:27:48Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.other УДК 378.011.3-051:159.9.018.2
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2609
dc.description Шехавцова С. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідницької діяльності учнів / С. О. Шехавцова, М. В. Вєрємєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - С. 212-219. uk_UA
dc.description.abstract Стаття присвячена одному з важливих умов організації навчально-дослідницької діяльності учня – суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі «педагог-учень» у цілісному освітньому процесі. Охарактеризовано формування учня як суб’єкта навчально-дослідницької діяльності. Розкрита сутність суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і учня в основі гуманізації освіти. Розглянуто характерні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-дослідницької діяльності. Проаналізовано основну мету суб’єкт-суб’єктної взаємодії, тобто розвиток особистості учня, який виступає головною цінністю освітнього процесу. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject суб'єкт uk_UA
dc.subject суб'єктивність uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject навчальна діяльність uk_UA
dc.subject дослідницька діяльність uk_UA
dc.title Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account