dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.contributor.author |
Вєрємєєва, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-10T21:27:48Z |
|
dc.date.available |
2018-05-10T21:27:48Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051:159.9.018.2 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2609 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідницької діяльності учнів / С. О. Шехавцова, М. В. Вєрємєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - С. 212-219. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Стаття присвячена одному з важливих умов організації навчально-дослідницької діяльності учня – суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі «педагог-учень» у цілісному освітньому процесі. Охарактеризовано формування учня як суб’єкта навчально-дослідницької діяльності. Розкрита сутність суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і учня в основі гуманізації освіти. Розглянуто характерні особливості суб’єкт-суб’єктної
взаємодії учасників навчально-дослідницької діяльності. Проаналізовано основну мету суб’єкт-суб’єктної взаємодії, тобто розвиток особистості учня, який виступає головною цінністю освітнього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єкт |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктивність |
uk_UA |
dc.subject |
освітній процес |
uk_UA |
dc.subject |
навчальна діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
дослідницька діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |