dc.contributor.author |
Хриков, Є. М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-05-08T23:07:16Z |
|
dc.date.available |
2018-05-08T23:07:16Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.126(09) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2601 |
|
dc.description |
Хриков Є. М. Чинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні / Є.М.Хриков // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир: Вид.-во ЖДУ І. Франка, 2012. - С. 69-76. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядається проблема впливу об’єктивних та суб’єктивних чинників на розвиток науково-педагогічних шкіл в Україні. Виявлено головні з цих чинників: нетривалість існування України як незалежної держави; відсутність офіційних вимог до науково-педагогічних шкіл; для більшості потенційних лідерів науково-педагогічних шкіл наукова діяльність не є провідним видом професійної діяльності; вплив надмірної централізації системи освіти України; інституційна організація педагогічної науки; відсутність чітко визначених та загальноприйнятих критеріїв оцінки результатів діяльності наукових шкіл; індивідуальні властивості керівників наукових шкіл; створення певних сприятливих умов для діяльності таких шкіл; поширені уявлення про сутність та спрямованість їхньої діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.title |
Чинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |