| dc.contributor.author | Хриков, Є. М. | |
| dc.date.accessioned | 2018-05-08T23:07:16Z | |
| dc.date.available | 2018-05-08T23:07:16Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.126(09) | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2601 | |
| dc.description | Хриков Є. М. Чинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні / Є.М.Хриков // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир: Вид.-во ЖДУ І. Франка, 2012. - С. 69-76. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається проблема впливу об’єктивних та суб’єктивних чинників на розвиток науково-педагогічних шкіл в Україні. Виявлено головні з цих чинників: нетривалість існування України як незалежної держави; відсутність офіційних вимог до науково-педагогічних шкіл; для більшості потенційних лідерів науково-педагогічних шкіл наукова діяльність не є провідним видом професійної діяльності; вплив надмірної централізації системи освіти України; інституційна організація педагогічної науки; відсутність чітко визначених та загальноприйнятих критеріїв оцінки результатів діяльності наукових шкіл; індивідуальні властивості керівників наукових шкіл; створення певних сприятливих умов для діяльності таких шкіл; поширені уявлення про сутність та спрямованість їхньої діяльності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.title | Чинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |