dc.contributor.author | Горошкін, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-04T20:20:24Z | |
dc.date.available | 2018-05-04T20:20:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | УДК: 811.112.2’27 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2571 | |
dc.description | Горошкін І. О. Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів / І. О. Горошкін // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 78-82. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано можливості впровадження міждисциплінарної інтеграції як важливої педагогічної умови формування мовної особистості майбутніх перекладачів. Акцентовано увагу, що формування мовної особистості майбутніх перекладачів є послідовним процесом зміни особистості в процесі опанування комплексу дисциплін, спрямованим на розвиток здатностей пізнавати, описувати, оцінювати, перетворювати навколишню дійсність, ефективно спілкуватися засобами іноземної мови в іншомовній дискурсній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | мовна особистість | uk_UA |
dc.subject | перекладачі | uk_UA |
dc.title | Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |