Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів

Show simple item record

dc.contributor.author Горошкін, І. О.
dc.date.accessioned 2018-05-04T20:20:24Z
dc.date.available 2018-05-04T20:20:24Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.other УДК: 811.112.2’27
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2571
dc.description Горошкін І. О. Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів / І. О. Горошкін // Наука і освіта. - 2014. - № 2. - С. 78-82. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано можливості впровадження міждисциплінарної інтеграції як важливої педагогічної умови формування мовної особистості майбутніх перекладачів. Акцентовано увагу, що формування мовної особистості майбутніх перекладачів є послідовним процесом зміни особистості в процесі опанування комплексу дисциплін, спрямованим на розвиток здатностей пізнавати, описувати, оцінювати, перетворювати навколишню дійсність, ефективно спілкуватися засобами іноземної мови в іншомовній дискурсній діяльності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.subject педагогічні умови uk_UA
dc.subject інтеграція uk_UA
dc.subject мовна особистість uk_UA
dc.subject перекладачі uk_UA
dc.title Міждисциплінарна інтеграція як педагогічна умова формування мовної особистості майбутніх перекладачів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account