Abstract:
Визначені умови та основні ознаки прояву конкурентоспроможності підприємства. Виявлено тенденцію залежності рівня конкурентоспроможності підприємства від спільного впливу зовнішніх та внутрішніх факторів. Визначено місце та роль економічного потенціалу підприємства. Обґрунтовано доцільність одночасного застосовування різних методик оцінки, результати яких доповнюють одна одну та дозволяють отримати найбільш повне уявлення про рівень конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано вплив особистого ставлення робітників до ефективності праці та підвищення якості продукції підприємств легкої промисловості. Доведено пріоритетність активізації інноваційної активності підприємств легкої промисловості. Запропоновано науковий підхід до розвитку соціальних інновацій та розроблено методичні рекомендації щодо їх впровадження на підприємствах легкої промисловості України з метою підвищення ефективності роботи підприємства та рівня його конкурентоспроможності. Монографія розрахована на студентів, викладачів вузів, науковців, а також усіх, хто цікавиться актуальними проблемами управління конкурентоспроможністю підприємств.