dc.contributor.author | Хриков, Є. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-08T16:28:42Z | |
dc.date.available | 2018-04-08T16:28:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК 37.012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2512 | |
dc.description | Хриков Є. М. Аналіз стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки / Є. М. Хриков // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С.57 - 64. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено обґрунтуванню підходів до проведення аналізу стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки. Для реалізації мети статті проведено аналіз змісту дисертаційних робіт та методологічних засад порівняльної педагогіки. Отримані у ході дослідження результати можна використовувати для аналізу дисертаційних робіт, моделювання та реалізації процедур аналізу стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки, що буде сприяти підвищенню їх ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дослідження | uk_UA |
dc.subject | наукові проблеми | uk_UA |
dc.subject | порівняльна педагогіка | uk_UA |
dc.title | Аналіз стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |