Abstract:
У статті визначено напрями подальшого розвитку вищої освіти з урахуванням уроків гібридної війни. Для реалізації мети дослідження було використано опитування працівників ВНЗ зони АТО, аналіз сайтів вищих навчальних закладів-клонів окупованої території та переміщених на підконтрольну Україні територію, спостереження, аналіз, синтез, узагальнення, моделювання. Аналіз зібраної інформації дозволив визначити особливості діяльності вищих навчальних закладів Донбасу на першому етапі
гібридної війни, причини наявного перебігу подій, завдання, які необхідно реалізувати на державному рівні, рівні вищих навчальних закладів для забезпечення зміни управлінської парадигми та подальшого розвитку вищої освіти.
Description:
Хриков Є.М. Уроки гібридної війни для вищої освіти України / Є.М.Хриков // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі : витоки, реалії, перспективи реінтеграції. - Старобільск, 2017. - С.192 - 198.