Abstract:
У статті розглянуто структуру кадрової роботи в центрах надання адміністративних послуг: організацію підвищення кваліфікації, організацію самоосвіти, оцінювання діяльності, опитування працівників центрів адміністративних послуг, критерії ефективності кадрової роботи. Головну увагу приділено підвищенню кваліфікації працівників, для організації якої запропонований її модельний зміст, форми та методи, обґрунтовано інноваційну технологію VEB 2.0, за допомогою якої можна, спираючись на сучасні інформаційні технології, створити спільноту професійного зростання.
Description:
Хриков Є. М. Кадрова робота в центрах надання адміністративних послуг / Є. М. Хриков // Створення системи управління якістю адміністративних та освітніх послуг : теорія та практика / Ред. кол. : О. М. Клімочкіна, Є. М. Хриков - Луганськ: Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2012. - С. 156 - 165.