Abstract:
У навчальному посібнику розкриваються сутність, зміст, форми і методи управління навчальними закладами різного типу: дитячими садками, загальноосвітніми школами, професійно-технічними училищами та вищими навчальними закладами. Значна увага приділяється макротехнології управління навчальним закладом, зокрема функціям управління: плануванню, організації, контролю, регулюванню та методам управління. Посібник написано із урахуванням найновіших досягнент зарубіжної і вітчизняної управлінської теорії та практики. За змістом посібник відповідає курсу навчальної дисципліни "Теорія та практика управління навчальним закладом". Для магістрантів, що навчаються за освітніми програмами "Управління навчальним закаладом", "Управління соціальним закаладом" та "Педагогіка вищої школи". Книга буде корисною також студентам педагогічних навчальних закаладів інших спеціальностей, слухачам курсів підвищення кваліфікації, керівникам освітніх установ, широкому колу педагогічних працівників.