Abstract:
У монографії на основі семантичного аналізу поняття «стійкість» та дослідження предметної області його застосування в діяльності підприємств безліч теоретичних розробок та практичних напрацювань у цій сфері зведено до кінцевого переліку певних парадигм управління стійкістю підприємства. Інституціонально-організаційні перетворення підприємств з намаганням «підлаштуватися» під нові зовнішні умови відтворюють управління стійкістю підприємства за парадигмою «пластиліну». Коли підприємство, відчуваючи негативний тиск з боку зовнішнього середовища, намагається знайти резерви відновлення своєї діяльності з метою одержання запланованих результатів, відбувається управління стійкістю підприємства за парадигмою «гуми». При можливості врахувати очікувані зміни в зовнішньому середовищі при плануванні йдеться про управління стійкістю за парадигмою передбачення. Запропоновано систему показників та механізмів управління стійкістю підприємств. Розраховано на керівників і менеджерів підприємств, підприємців, науковців, викладачів і аспірантів.
Description:
Колосов А. М. Управління стійкістю підприємства : монографія / А.М. Колосов, К.А. Колосова, Г.П. Штапаук ; за заг. ред. А. М. Колосова. –– Старобільськ : Вид-во держ. закл. «Луган. Нац. Ун-т імені Тараса Шевченка», 2016. –– 336 с.