Abstract:
У статті представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир» у контексті дослідження проблем особистісного розвитку учнівської та студентської молоді. Розкрито евристичний потенціал понять «соціокультурне пограниччя» та «фронтир» у дослідженні проблем освітнього простору Сходу України в умовах гібридної та у поствоєнний період. Охарактеризовано компоненти соціокультурного пограниччя та їх вплив на школярів і студентів Сходу України в умовах інформаційної і військової агресії.
Description:
Бутенко Л. Л. Особистість у соціокультурному пограниччі Сходу України в умовах інформаційної та військової агресії: педагогічні аспекти дослідження / Л. Л. Бутенко // Гібридна війна на Сході України в міждисциплінарному вимірі: витоки, реалії, перспективи реінтеграції : зб. наук. праць / За заг. ред. ред. В. С. Курило, С. В. Савченко, О. Л. Караман. – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – C.114 - 121.