Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу

Show simple item record

dc.contributor.author Бутенко, Л.
dc.date.accessioned 2018-03-29T17:23:40Z
dc.date.available 2018-03-29T17:23:40Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК 37.012
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2452
dc.description Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу. Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді Сходу України. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject педагогічна теорія uk_UA
dc.subject педагогічна практика uk_UA
dc.subject національно-патріотичне виховання uk_UA
dc.subject громадянська позиція uk_UA
dc.title Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account