dc.contributor.author |
Бутенко, Л. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-29T17:23:40Z |
|
dc.date.available |
2018-03-29T17:23:40Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.other |
УДК 37.012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2452 |
|
dc.description |
Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і
практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу.
Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя»,
«соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями
розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного
пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному
педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного
виховання учнівської та студентської молоді Сходу України. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна теорія |
uk_UA |
dc.subject |
педагогічна практика |
uk_UA |
dc.subject |
національно-патріотичне виховання |
uk_UA |
dc.subject |
громадянська позиція |
uk_UA |
dc.title |
Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |