| dc.contributor.author | Бутенко, Л. | |
| dc.date.accessioned | 2018-03-29T17:23:40Z | |
| dc.date.available | 2018-03-29T17:23:40Z | |
| dc.date.issued | 2017 | |
| dc.identifier.other | УДК 37.012 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2452 | |
| dc.description | Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу. Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді Сходу України. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна теорія | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
| dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
| dc.subject | громадянська позиція | uk_UA |
| dc.title | Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |