| dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | |
| dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:46:59Z | |
| dc.date.available | 2015-12-01T13:46:59Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.issn | 2227-2844 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.14:37.013.42 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/239 | |
| dc.description | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291) - С. 189-198. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, операційний і рефлексивний критерії. Виділено три рівня сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | соціальний педагог | uk_UA |
| dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
| dc.title | Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |