Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Ларіонова, Н. Б.
dc.date.accessioned 2015-12-01T13:46:59Z
dc.date.available 2015-12-01T13:46:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.other УДК 378.14:37.013.42
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/239
dc.description Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291) - С. 189-198. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, операційний і рефлексивний критерії. Виділено три рівня сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject соціальний педагог uk_UA
dc.subject професійна підготовка uk_UA
dc.title Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account