dc.contributor.author |
Ларіонова, Н. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-01T13:46:59Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T13:46:59Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.14:37.013.42 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/239 |
|
dc.description |
Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2015. - № 2 (291) - С. 189-198. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів. В якості критеріїв сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів визначені ціннісно-смисловий, операційний і рефлексивний критерії. Виділено три рівня сформованості професійної готовності: низький, середній і високий. Обґрунтовано показники рівнів сформованості ціннісно-смислового, операційного та рефлексивного компонентів професійної готовності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk_UA |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk_UA |
dc.title |
Змістовні характеристики критеріїв і рівнів сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |