dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-10T20:59:56Z |
|
dc.date.available |
2018-03-10T20:59:56Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2393 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 4(48). – С. 409 – 416. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто процес формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Ґрунтуючись на розумінні педагогічної системи, як сукупності взаємозалежних і взаємодіючих між собою компонентів, які утворюють цілісність, єдність, автор запропонував цикл системи формування суб’єктності студентів. У результаті дослідження було окреслено та охарактеризовані етапи становлення й функціонування процесів, орієнтованих на самоформування студентами практичної готовності до виконання певних педагогічних функцій, які передбачають наявність суб’єктності у студентів. Перспективи подальших наукових розвідок вбачаємо в розробці педагогічної моделі формування суб’єктності студентів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.subject |
суб'єктивність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.subject |
фахова підготовка |
uk_UA |
dc.subject |
науково-педагогічний супровід |
uk_UA |
dc.title |
Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |