dc.contributor.author |
Шехавцова, С. О. |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-10T20:48:27Z |
|
dc.date.available |
2018-03-10T20:48:27Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.other |
УДК 378.011.3-051 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/2392 |
|
dc.description |
Шехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
самоосвіта |
uk_UA |
dc.subject |
активність |
uk_UA |
dc.subject |
пізнавальна активність |
uk_UA |
dc.subject |
самостійність |
uk_UA |
dc.subject |
студенти |
uk_UA |
dc.title |
Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |