| dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
| dc.date.accessioned | 2018-03-10T20:48:27Z | |
| dc.date.available | 2018-03-10T20:48:27Z | |
| dc.date.issued | 2012 | |
| dc.identifier.other | УДК 378.011.3-051 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2392 | |
| dc.description | Шехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
| dc.subject | самоосвіта | uk_UA |
| dc.subject | активність | uk_UA |
| dc.subject | пізнавальна активність | uk_UA |
| dc.subject | самостійність | uk_UA |
| dc.subject | студенти | uk_UA |
| dc.title | Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |