Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі

Show simple item record

dc.contributor.author Шехавцова, С. О.
dc.date.accessioned 2018-03-10T20:48:27Z
dc.date.available 2018-03-10T20:48:27Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.other УДК 378.011.3-051
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2392
dc.description Шехавцова С. О. Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського нац. університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2012. – № 15 (250). – Ч. 3. – С. 124 – 130. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлено теоретичне обґрунтування змісту та сутності понять „пізнавальна самостійність» та „суб’єктна активність» в педагогічній терміносистемі, визначення співвідношення зазначених понять та принципової різниці між поняттями „ пізнавальна самостійність”, „пізнавальна діяльність”, „навчально-пізнавальна діяльність”, „пізнавальна активність” та „суб’єктна активність”. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject самоосвіта uk_UA
dc.subject активність uk_UA
dc.subject пізнавальна активність uk_UA
dc.subject самостійність uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.title Теоретичне обґрунтування сутності понять „пізнавальна самостійність” та „ суб’єктна активність” студентів в педагогічній терміносистемі uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account