Abstract:
У статті представлено проблему формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. З’ясовано, що в педагогічній науці немає однозначної відповіді на питання про критерії та показники суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності в університеті. В статті теоретично обґрунтовано такі характеристики суб’єктності студентів до професійнопедагогічної діяльності, які підлягають спостереженню, виміру та аналізу отриманих результатів. У ході дослідження нами було виокремлено такі критерії: потребнісно-мотиваційний критерій сфери особистості студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку та рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентом суб’єктності до саморефлексії.