dc.contributor.author |
Ларіонова, Н. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-01T13:07:14Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T13:07:14Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.other |
УДК 371. 133 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/237 |
|
dc.description |
Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. ред. Г. П. Шевченко. – Вип. 2 (65). – Сєвєродонецьк: СНУ імені Володимира Даля, 2015. – С. 68 – 74. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на засадах системного підходу та загальної теорії діяльності обґрунтовано місце ціннісно-смислового компоненту в розробленій автором структурі професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, визначено його сутність, зміст і функції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
СНУ імені Володимира Даля |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |