| dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | |
| dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:07:14Z | |
| dc.date.available | 2015-12-01T13:07:14Z | |
| dc.date.issued | 2015 | |
| dc.identifier.other | УДК 371. 133 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/237 | |
| dc.description | Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. ред. Г. П. Шевченко. – Вип. 2 (65). – Сєвєродонецьк: СНУ імені Володимира Даля, 2015. – С. 68 – 74. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті на засадах системного підходу та загальної теорії діяльності обґрунтовано місце ціннісно-смислового компоненту в розробленій автором структурі професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, визначено його сутність, зміст і функції. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | СНУ імені Володимира Даля | uk_UA |
| dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
| dc.title | Ціннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |