dc.contributor.author |
Ларіонова, Н. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2015-12-01T13:00:32Z |
|
dc.date.available |
2015-12-01T13:00:32Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.issn |
2227-2844 |
|
dc.identifier.other |
УДК [378.011.3-051:37.013.42]:37.091.33 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/236 |
|
dc.description |
Проектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання
методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором
обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь. |
uk_UA |
dc.language.iso |
other |
uk_UA |
dc.publisher |
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна педагогіка |
uk_UA |
dc.subject |
проектна діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |