Abstract:
Стаття присвячена питанням професійної підготовки майбутніх інженерів у галузі інформаційних технологій в умовах використання дистанційних освітніх технологій. У процесі дослідження для реалізації використання дистанційних освітніх технологій було розроблено навчально-методичне забезпечення процесу підготовки майбутніх інженерів спеціальностей «Комп’ютерна інженерія» та «Інженерія програмного забезпечення», що складається з мережевих електронних курсів з дисциплін «Основи створення Інтернет додатків» та «Сучасні інтернет-технології», що включають електронні інтерактивні навчальні матеріали з дисциплін та засоби взаємодії. В якості технологічної платформи для реалізації навчання із застосуванням дистанційних освітніх технологій використовується система дистанційного навчання «Moodle». Основним засобом навчання, що використовується в цій системі, є дистанційний курс, який складається з великого набору інтерактивних елементів. Автором виділяються психолого-педагогічні умови підготовки майбутніх інженерів у галузі інформаційних технологій в умовах дистанційного навчання. Досліджуються та визначаються основні особливості процесу підготовки інженерів у галузі інформаційних технологій з використанням дистанційних освітніх технологій, які в значній мірі впливають на організацію навчального процесу і вимагають від викладачів великої методичної роботи. Результати дослідження показують ефективність використання дистанційних освітніх технологій в системі підготовки інженерів у галузі інформаційних технологій.