Abstract:
Навчально-методичний посібник пропонується в контексті реалізації реформи Вищої школи України за дисципліною „Крос-культурні підприємницькі комунікації” варіативного блоку для підготовки сучасного фахівця-економіста, здатного до ефективного соціально-відповідального бізнесу в умовах глобального світового господарства й взаємодії з представниками різних культур і народів.
Проблематика крос-культурних комунікацій в підприємницькій діяльності висвітлюється як синтез економіки, маркетингу, менеджменту, фінансів і зв’язків з громадськістю.
Посібник підготовлено для магістрантів спеціальності 051 „Економіка”. Він буде вагомою органічною складовою підготовки також магістрантів усіх інших економічних спеціальностей, а також магістрантів з міжнародних відносин, суспільних комунікацій, готельно-ресторанної справи, товарознавства; всіх, хто цікавиться й готується до сучасного підприємництва.
Description:
Глінковська Б. Крос-культурні підприємницькі комунікації : навчально-методичний посібник для магістрантів / Б. Глінковська (B. Glinkowska), Є. Чеботарьов, В. Чеботарьов ; Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2018. – 120 с.