dc.description.abstract |
В статті досліджується проблема розвитку творчої активності молодших школярів у процесі музичної різноманітної хорової діяльності, в яку діти молодшого шкільного віку з захопленням включаються. Дитяча хорова діяльність є джерелом виникнення яскравих емоцій і переживань, творчої активності, уяви і фантазії тощо. Накопичення музичних вражень здійснюється в різніх формах хорової діяльності – хорових заняттях, підготовкою до концертів, слуханні та аналізу дитячих пісень, інсценіровки пісень, відвідуванням філармонії, тощо. В творчій роботі з дітьми слід використовувати різноманітну класичну, сучасну та народну музику. Процесом накопичення музичних вражень молодшими школярами слід вдумливо керувати, використовуючи при цьому тільки найкращі примірники музичного мистецтва. Діти повинні захоплюватися музикою, виявляти інтерес до мистецтва взагалі. Однією з особливостей вокально-хорової роботи з молодшими школярами є використання ігрових ситуацій на заняттях. Творча активність молодших школярів не приходять сама по собі, вона формується та розвивається тільки в музичній діяльності. Активність творчої діяльності на уроці, якість засвоєння школярами набутих знань знаходяться у прямій залежності від організації уваги, яку повинен підтримувати мудрий педагог. Важливим методом розвитку музичної грамотності буде застосування в роботі елементів проблемного навчання, комп'ютерних технологій. Важливо не пропустити момент інтенсивного розвитку творчої активності, навчити дитину виражати в вокально-хоровій діяльності свої творчі прояви, викликати в дитячій особистості потребу у свілкуванні з мистецтвом. |
uk_UA |