dc.description.abstract |
У статті розкрито процес музично-естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами хорового співу, який є найбільш доступним і популярним видом дитячої музичної творчості в нашій країні. Розкрито, що музично-естетичне виховання, залучення дітей до музичного мистецтва розглядається як важливий напрямок культурної політики, як проблема загальнонаціонального державного масштабу.
Доведено, що хоровий спів є одним із видів діяльності, у процесі якого розвиваються вокальні дані молодших школярів, мислення, уява, пам’ять, формується здатність сприймати, інтерпретувати, створювати мистецькі твори, виховуються такі важливі людські якості як патріотизм, колективізм, що вкрай необхідно для відродження духовного потенціалу України.
Розкрито принципи організації хору молодших школярів у загальноосвітній школі, види вокально-хорової роботи, які впливають на музичний розвиток та творчу активність дитячої особистості.
Наголошено, що формування вокально-хорових навичок школярів
базується на розвитку музичного слуху дітей, музичної грамотності і музичної активності. Доведено важливість використання вчителем різноманітних методів на занятттях дитчого хору, які розвивають творчу активність молодших школярів, формують інтерес до музичного мистецтва.
Розкрито принципи відбору вокально-хорових вправ та вокально-хорових творів, які повинні мати яскраві музично-художні образи та відповідати віковим особливостям музичного розвитку молодших школярів. |
uk_UA |