Digital Repository of Luhansk Taras Shevchenko National University

Хоровий спів як ефективний засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Сбітнєва, О. Ф.
dc.date.accessioned 2018-01-24T21:59:21Z
dc.date.available 2018-01-24T21:59:21Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.other УДК [37.015.31:7]:78
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2266
dc.description Сбітнєва О. Ф. Хоровий спів як ефективний засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку / О. Ф. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. Мистецька освіта: історія, теорія, практика: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Мистецька освіта в контексті глобалізації та полікультурності», 2017. - [С. 25 - 31]. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито процес музично-естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами хорового співу, який є найбільш доступним і популярним видом дитячої музичної творчості в нашій країні. Розкрито, що музично-естетичне виховання, залучення дітей до музичного мистецтва розглядається як важливий напрямок культурної політики, як проблема загальнонаціонального державного масштабу. Доведено, що хоровий спів є одним із видів діяльності, у процесі якого розвиваються вокальні дані молодших школярів, мислення, уява, пам’ять, формується здатність сприймати, інтерпретувати, створювати мистецькі твори, виховуються такі важливі людські якості як патріотизм, колективізм, що вкрай необхідно для відродження духовного потенціалу України. Розкрито принципи організації хору молодших школярів у загальноосвітній школі, види вокально-хорової роботи, які впливають на музичний розвиток та творчу активність дитячої особистості. Наголошено, що формування вокально-хорових навичок школярів базується на розвитку музичного слуху дітей, музичної грамотності і музичної активності. Доведено важливість використання вчителем різноманітних методів на занятттях дитчого хору, які розвивають творчу активність молодших школярів, формують інтерес до музичного мистецтва. Розкрито принципи відбору вокально-хорових вправ та вокально-хорових творів, які повинні мати яскраві музично-художні образи та відповідати віковим особливостям музичного розвитку молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso other uk_UA
dc.publisher ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" uk_UA
dc.subject хоровий спів uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject вокально-хорові твори uk_UA
dc.subject музично-естетичне виховання uk_UA
dc.subject музична освіта uk_UA
dc.title Хоровий спів як ефективний засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account